איך לארגן מסיבת רווקות מושלמת?

תוכן עניינים

יעל ליבוביץ', עורכת תוכן ראשית.

ארגון מסיבת רווקות יכול להיות מהנה מאוד, אך הוא גם דורש תכנון והכנה מדוקדקים כדי להפוך אותה לחוויה בלתי נשכחת ומהנה. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לארגן מסיבת רווקות מושלמת:

הגדירי תקציב: השלב הראשון בתכנון כל אירוע הוא קביעת תקציב. זה יעזור לך לקבוע אילו פעילויות ומיקומים נמצאים בטווח המחירים שלך.

קבעי את רשימת האורחים: גם רשימת המוזמנות היא שיקול חשוב. את תרצי לוודא שכל החברות הכי טובות שלה יהיו ברשימה. צריך לשים לב לחברות "מהבית", חברות מהלימודים, חברות מהעבודה וכו'.

בחרי קונספט: קונספט יכול לעזור לקשור הכל ולהפוך את מסיבר הרווקות ומהנה יותר. כמה נושאים פופולריים כוללים ספא, סיורי יין ביקב, השכרת וילה או השכרת צימר.

בחרי מיקום: ברגע שיש לך תקציב ורשימת מוזמנות, את יכולה להתחיל לחשוב היכן לערוך את המסיבה. קחי בחשבון גם את העדפה של הכלה, כדי שלא יקרה מצב שהיא תתאכזב.

תתכנני פעילות או אטרקציה מרכזית: ברגע שיש לך את המיקום והקונספט, כדאי להתחיל לתכנן את הפעילויות. זה יכול לכלול דברים כמו שיעור בישול, טעימות יין, טיפולי ספא, מופע דראק, אפילו חשפן!

עשי בוקינג לצימר או וילה: אם אתן מתכננות מסיבת רווקות ביעד כלשהו, תצטרכו לסגור את המקום מראש ולשריין תאריך. זה החלק הכי קשה כי לכולן תמיד יהיה "משהו" ביומן. לכן כדאי לסגור תאריך אפילו לעוד חודשיים כי אז סביר שכולן יהיו פנויות.

שליחת הזמנות: לאחר קביעת כל הפרטים, ניתן לשלוח הזמנות לאורחות כדי שישריינו את התאריך.

אולי לשלב אמרגן מסיבות? אם את לא מסתדרת או מרגישה שאת בשוק, כדאי לשקול לשכור מתכנן מסיבות שיעזור לך. הם יכולים לדאוג לכל הפרטים ולדאוג שהכל יתנהל בצורה חלקה.

שלבי טאצ' אישי: הוספת נגיעות אישיות למסיבה יכולה להפוך אותה למיוחדת במיוחד עבור הכלה לעתיד. זה יכול לכלול דברים כמו קישוטים מותאמים אישית, הדפסים של תמונות החתן בצורות מצחיקות ומביכות או מצגת של תמונות וזיכרונות.

ארגני Plan B תמיד כדאי שתהיה לך תוכנית גיבוי למקרה שמשהו לא ילך כמתוכנן. לדוגמה, אם אתן מתכננות פעילות בחוץ בזמן החורף ביום שאין צפי לגשם, עדיין צריך לקחת בחשבון שעלול לרדת גשם ואז לתכנן מה תעשו.

תכננו מוקדם: חשוב להתחיל לתכנן את מסיבת הרווקות מוקדם כדי להבטיח שיהיה לך מספיק זמן לארגן הכל ולהבטיח הזמנות לכל פעילות או מקום.

תכתבי צ'אק ליסט: כדי לא לשכוח שום דבר, תארגני את כל המשימות שלך בצ'אק ליסט

יותר מחברה אחת מתחתנת? אולי כדאי לשלב  אם יש לכן 2 חתונות סמוכות זו לזו של חברות מאותה החבורה, כדאי לשקול לעשות אותה משותפת כי גם ככה יש את אותן האורחות וזה יחסוך לכולן כסף.

קישוטים יצירתיים: הוספת קישוטים יצירתיים יכולה לעזור לתת את הטון ולהפוך את המסיבה למהנה יותר. תארגני אביזרים למסיבת רווקות כמו בלונים, שרשראות, פרופס צילום או חולצות מודפסות מותאמות אישית.

תתכנני מה אוכלים ומה שותים: כל מסיבת רווקות וכל מסיבת רווקים נשענים על האוכל והשתייה. תתארגני על אוכל כיפי וכמובן אלכוהול.

אטרצקיות ופעילות: שילוב משחקים ופעילויות במסיבה יכול לעזור לשבור את הקרח ולהפוך את הדברים למהנים יותר. אנחנו ממליצים לעשות טריוויה של "הכר את הכלה" עם שאלות מביכות ומצחיקות על הכלה או על הארוס שלה.

מגבית כספים: התקציב צריך להיות מהאורחות שמגיעות. תשימי לב שאת בונה תקציב זול יחסית כי אם המסיבה תהיה יקרה מידי, האורחות עלולות להתבאס.

על ידי ביצוע הטיפים הללו, תוכלי ליצור מסיבת רווקות מהנה ובלתי נשכחת שהכלה לעתיד ואורחיה יעריכו לנצח.

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

דילוג לתוכן