מה ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני לעסק?

תוכן עניינים

יעל ליבוביץ', עורכת תוכן ראשית.

כאשר אתם צריכים להשקיע בקידום העסק שלכם, יש המון אפשרויות, רבות זה מתחלק בים קידום ממומן וקידום אורגני. וכדי לעשות החלטות, חשוב קודם כל שתכירו את הסוגים האלו ותבינו מה כל אחד אומר. מתוך הידע וההבנה תוכלו לעשות את הבחירות שהכי טובות לעסק שלכם.

קידום ממומן

מדובר בדרך בה תוכלו להציג את העסק שלכם בדירוג גבוה בתוצאות בגוגל, הקידום הממומן מתבסס על תשלום עבור כל קליק שנעשה במגוון הערוצים השונים. הקידום מתבצע בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד המון אתרים גדולים ברשת. כך אתם מביאים את העסק שלכם לעיניים של לקוחות פוטנציאלים.

קידום אורגני

בקידום אורגני העסק שלכם מוצג במקום גבוה בהצגה הטבעית בחיפוש בגוגל. הקידום מהסוג הזה מתייחס לאטומיזציה של האתר וההתאמה שלו למנועי החיפוש ביניהם העיקרי כמובן הוא גוגל. מדובר בעבודת התאמה של האתר שלכם על פי על האלגוריתם של גוגל, כלומר על פי מה וגל מחליט מה תהיה התוצאה הרצויה, ובכך לקדם את העסק שלכם.

האסטרטגיה המיטבית

הדבר הכי נכון לעסק שלכם יהיה כנראה שילוב של שני הסוגים, גם קידום ממומן וגם קידום אורגני. בסופו של דבר לכל אחד מהם יש איכויות שיעזרו לעסק שלכם, יש תקופות שאולי תצטרכו פחות קידום ממומן ויד תקופות שאולי תצטרכו יותר. בכל מקרה, עם מחשבה אופטימלית, לעסק שלכם הכי טוב יהיה לכוון לכל הכיוונים ולוודא שיגיע לכמה שיותר אנשים.

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

דילוג לתוכן